photo-01

De unde facem shopping online? Adevarul despre Sammydress!

January 20, 2014 Scris de OZ - 14 Comments

Am descoperit Sammydress prin Alexandra. Ea a avut o postare despre acest site si, de indata ce l-am accesat, am avut senzatia ca am ajuns in raiul bijuteriilor. Accesorii pe care le-am vazut in toate magazinele aparute peste noapte pe facebook, si care erau vandute cu sume uriase, aici erau adevarate chilipiruri. Chiar si faimoasele coliere Zara (stim prea bine cat costa), pe acest site nu depaseau suma de 45 lei! Daca nici asta nu-i raiul bijuteriilor…

M-am grabit sa plasez o comanda care nu a depasit suma de 150 lei  (cu banii astia mi-ar fi cumparat cel mult un colier de pe site-urile din Romania, care nu m-ar mira sa aud ca le achizitioneaza tot de pe Sammydress):

- 3 coliere
- 2 bratari
- 2 perechi de ear cuff

Si am asteptat cuminte sa vina la posta. Primul colet a venit in doua saptamani – bratarile. Am ramas surprinsa pentru ca eu le comandasem pe toate in acelasi timp. Apoi, mi-am adus aminte ca primisem de la ei de doua ori mesajul cu  “Your order has been shipped out”. Ceea ce initial am crezut ca a fost o eroare, s-a dovedit a fi realitatea. Imi impartisera comanda in doua.

Bratarile aratau extraordinar, asa ca nu mi-am facut probleme. La cat de repede sosise primul colet, ma gandeam deja ca pana de Revelion voi avea si restul bijuteriilor. Ei bine, pe acestea le-am primit acum cateva zile. Toate erau inghesuite intr-un pachet de 15 cm pe 10 cm, asa ca nu-i de mirare ca dupa o luna de plimbat prin cine stie cate tari, bijuteriile mele au ajuns rupte si cu pietrele cazute. Doua coliere din trei erau rupte si aveau cate doua pietre cazute, al treilea colier avea un lant mai subtire decat cel de pe site, iar ear cuff-ul este aproape imposibil de purtat, caci in loc sa aiba un sistem de prindere in partea de sus (cum au majoritatea), acesta are o gaura prin care trebuie sa-ti bagi urechea. Ceea ce este aberant, caci urechile oamenilor difera atat de mult, incat este imposibil sa se potriveasca tuturor.

Evident ca le-am atras atentia, evident ca m-au intrebat daca vreau sa le returnez, dar nu am rabdare sa fac asta, si sa astept cine stie cate luni, ca sa-mi returneze banii. Cu putina indemanare si lipici, am reusit sa imi repar singura colierele si acum abia astept sa le port.

Mi-as dori sa spun ca nu voi mai comanda niciodata de pe acest site (mai platisem si o asigurare a coletului de vreo 2 dolari), dar la cat sunt de obsedata de bijuterii, nu stiu daca o sa ma pot abtine, asa ca va spun ce concluzii am tras eu din aceasta experienta, poate va ajuta si pe voi:

- nu o sa mai cumpar multe produse printr-o singura comanda;
- transportul este oricum gratuit, asa ca prefer sa imi iau cel mult doua produse, astfel incat sa nu fie storcite in plic;
- o sa incerc sa evit bijuteriile cu pietre (in special cele mici);
- o sa fiu mai atenta la structura lor, la sistemele de prindere etc., ca sa nu mai am surprize cand le primesc.

Voi ati avut surprize atat de neplacute cand ati facut shopping online?